perjantai 25. lokakuuta 2013

Virkattu matto etsii paikkaansa

Lomareissussa sain aloitettua sen projektin, josta koko virkkausinto oikeastaan alkoi: virkatun maton. Ohjeen käytin Novitan sivuilta löytynyttä virkatun maton ohjetta. Mattoon minulla kului 2kg ontelokudetta, vaikka ohjeen mukaan pitäisi mennä vain 1,3kg. Mihinhän minä sen langan käytin?
 Matosta tuli myös isompi kuin olin mielessäni kuvitellut.

 
(Tämä kuva Novitan sivuilta)

Yhtä siisti se ei ole kuin Novitan malli, mutta ihan OK ensikertalaisen tekeleeksi ja kelpaa käyttöön.


Auttakaahan minua valitsemaan, mihin maton asetan.

1. Lasikuistille?



 

2. Olohuoneeseen takan eteen?


3. Makuuhuoneen käytävän oven viereen?


4. Makuuhuoneeseen sängyn viereen?


5. Yläkerran aulaan vessan ja varaston edustalle?

 

6. Yläkerran aulan ikkunalle?



Mitäs sanotte?

4 kommenttia:

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!