tiistai 23. tammikuuta 2018

Luonnon sävyjä ja viherkasveja


Viikonlopun aikana sain raivattua kodin jonkinlaiseen järjestykseen. Se ja Tampereelta itselle tuodut pikkutuliaiset saivat sisustusinspiraation heräämään. Kevättä kohden mennään jälleen luonnon sävyillä. Olisipa ihana kuitenkin keksiä jotain murrettua roosaa vähän väriä tuomaan, vaikka kovin pastellisena en tätäkään kevättä meidän sisustuksessa näe. Kukkia ja niiden väriä kaipaan kuitenkin. Nyt minulla on muutama neilikka, mutta sitten ehkäpä ensi viikolla reissuputken päätyttyä piristän itseäni ensimmäisellä tulppaanikimpullakin.


  



4 kommenttia:

  1. Itse olen lisännyt viherkasveja sisustukseen ihan reilusti. Ne on vaan niin ihania. Vitsi että teillä on kaunista ja sun kameralla tulee niin täydellisiä kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen aivan samaa mieltä. Viherkasvit ovat aivan ihana lisä sisustukseen! Ja kiitos kehuista 😅 Omaata mielestä kuvat ovat kaukana täydellisestä 😅 Tuo valovoimainen linssi on kyllä ihan huippu. Siinä vaan ei ole zoomia ollenkaan ja omat haasteensa muutenkin, mutta valovoima on kyllä mun mielestä kaikista tärkein tekijä kuvien onnistumisessa.

      Poista
  2. Minun pitää ostaa jotain tekokukkia tänne kotiin tai sitten leikkokukkia. Onnistun tappamaan varsin tehokkaasti kaikki ruukkukukat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en minäkään mikään viherpeukalo ole ja sen kyllä huomaa noista viherkasveista 🙈

      Poista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!