sunnuntai 8. lokakuuta 2017

Factory-tyyny - täydellinen pari pellaverhoille


Habitare-messupostauksessa hehkutin Tarja Ritari Designin rouhean Factory-sarjan tuotteita. Ne olivat minulle aivan uusi tuttavuus, mutta näin heti roikkatyynyn osana meidän olohuoneen sisustusta.

Veljeni oli huomannut ihastukseni ja tilasi minulle Tarja Ritari Designilta myöhäiseksi synttärilahjaksi valkoisen joululahjasäkin, siitä kuvia lähempänä joulua. Heti perään Tarja lähetti minulle pellavaisen tyynyn olohuonetta koristamaan. Se on täydellinen pari pellavaverhoille ja sopii hyvin yhtään nykyisen rouheamman olohuoneen ilmeen kanssa. Tyyny on tehty oikein paksusta pellavasta ja siitä on sellaista ilmettä, mitä olen etsinyt, mutta muualla en ole aivan vastaavaan törmännyt.

Tarja Ritari Designin koko valikoiman löydät täältä. Kannattaa tutustua!






Yhteistyössä Tarja Ritari Design.
Suuri kiitos Tarjalle!

10 kommenttia:

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!