tiistai 19. joulukuuta 2017

Yhdeksästoista: Puukuuset


Helsingissä kuun alussa bongasin keskusten uudella Vepsäläisellä aivan ihania puukuusia. Hypistelin niitä käsissäni, mutta päädyin ostamaan vain muutaman Habitatin kauniin valkoisen kuusenkoristeen. Kotona kysyin mieheltä, osaisiko hän tai osaisinko minä tehdä vastaavia. Viime viikonloppuna meillä oli aikaa askarteluun. Mies käski minun piirtää mallin haluamalleni kuuselle ja valita sopivansävyisen puun vintin kätköistä. Minä piirtelin kuuset puulle, mies hoiti sahauksen. Vajaassa tunnissa meillä oli kymmenen sopivan rouheaa ja luonnollisen näköistä puukuusta valmiina. Viisi löysi paikkansa meidän olohuoneesta, loput viisi lähtevät joulutervehdyksinä eteenpäin.

Tämä oli ehkä itselle tämän joulun mieleisin projekti, olen tosi tyytyväinen lopputulokseen! Sopii täydellisesti meidän tämänvuotiseen luonnonsävyistä koostuvaan joulukoristukseen.
Eiväthän nämä samanlaisia ole kuin ne Vepsäläisellä näkemäni, mutta juuri meidän näköisiä.





Punainen talolyhty on Varsovan tuliainen <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!