torstai 20. heinäkuuta 2017

Kesämakuja



Tuoreet mansikat on kyllä yksi kesän parhaita asioita. Nam! Niitä on syötävä maha täyteen silloin, kun se on mahdollista. Herneet ei kuulu mun suosikeihin, mutta lapset nauttii niistä.

Saatettiinpa tässä taas yksi kakkukin tekasta, kun saatiin vieraita... ;) 

Minä olen niin vieroittunut arjen kiireistä ja aikatauluista, että onkohan koviakin sopeutumisvaikeuksia sitten, kun se rumba taas alkaa? Onneksi olen päässyt niin rentoon oloon, ettei se jaksa edes huolettaa.





2 kommenttia:

  1. Ihana lomafiilis kuvissa ja tarinassa! Mansikkakakun voittanutta ei ole <3 Aurinkoista lomanjatkoa sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mansikkakakku on kyllä parasta 😊 Tänään tehtiin jo kolmas viikon sisään 😅

      Poista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!