perjantai 12. syyskuuta 2014

Upea syyskuu ja arvontamuistutus

Onpas jäänyt blogi vähälle tällä viikolla. Jotenkin tämä arki on vienyt mukanaan ja illat lasten nukkumaanmenon jälkeen ovat kuluneet virkkuukoukku kädessä niin, ettei ole ehtinyt kuvata eikä kirjoittaa. Tänään räpsin muutaman kuvan syyspihasta: kanervista ja krysanteemeista, jotka olen syksyn piristykseksi ostanut. 

Toisaalta tänä syksynä tähän mennessä tuosta piristyksestä on huolehtinut ihana aurinko. Kylläpä kelpaa lenkkeillä tuolla lähes 20 asteen lämmössä! Tänään kuskailtiin lasten kanssa viimeiset synttärikutsut. Lapset ajoivat pyörällä, minä juoksin seitsemän kilometrin lenkin. Sen jälkeen lösähdettiin karkkipussien kanssa sohvalle elokuvaa katsomaan, vaikka siivouskin olisi tullut tarpeeseen. Yritän koko ajan opetella nauttimaan hetkestä ja rentoutumaan ja mielestäni se on viimeisen kuukauden aikana alkanut taas sujua. Yleensä olen niin mahdoton touhuamaan koko ajan jotakin, että en muista pysähtyä nauttimaan kiireettömyydestä silloinkaan, kun siihen tarjoutuu mahdollisuus.

Huomenna on vielä työpäivä ennen kuin pääsee tästä miniviikonlopusta nauttimaan. 

Rentouttavaa viikonvaihdetta teille lukijoille!

Muistakaa käydä osallistumassa juhla-arvontoihin täällä ja täällä.


P.S. Pari huippuihanaa projektia odottaa esittelyä. Olen niin malttamaton ja haluaisin ne teille jo näyttää, mutta toinen on muutamaa nuppia vailla ja toinen seinälle kiinnitystä. Kolmas ihanuus vielä vähän enemmänkin vaiheessa. Kivoja DIY-juttuja joka tapauksessa luvassa :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!