torstai 22. lokakuuta 2015

Siivouskaverit


Istuskelen omassa rauhassani mummolan nojatuolissa. Mummo vei lapset uimaan, mies ja koira lähtivät jo kotiin ja metsälle. Minä kävin lenkillä, venyttelin ja nyt on ihana ottaa rennosti suihkunraikkaana. Tämä jos joku on lomaa!

Siivoushommat ovat siis oikeasti  kaukana mielestä, mutta ehdin tässä istuskellessa käydä läpi parin viikon takaisia kuvia ja sieltä löytyi muutama otos minun uusimmista siivouskavereista, Maison Bellen tuotteista. Hamstrasin näitä Hulluilta päiviltä ja tyytyväisenä olen niitä sen jälkeen katsellut vessan hyllyllä ja keittiön pöydällä. Vähän käyttänytkin. Kerrankin saa pitää siivoustarpeet esillä muistuttamassa itsestään. 

Nyt kun vielä saataisiin vessaremppa viimeisteltyä. Revittiin nimittäin silikonit kulmista irti, kun maali tarttui niiden päälle niin rumasti ja nyt olisi vielä yksi maalikerros sudittava. Lisäksi edelleen etsiskelen mieleistä vessapaperirullatelinettä. Sitä ei vaan tule vastaan. Ehkäpä spray-maalaan tuon vanhan, jos ei ala etsinnöissä tulla tulosta.

P.S. Joko teillä muillakin on joulu mielessä? Minä olen jo sillä silmällä kurkkinut varaston laatikoita ja sisustusliikkeiden tarjontaa. Joulu on vuoden parasta aikaa! Tulisi vaan lunta, niin pääsisi oikeasti vähitellen fiilikseen ja voisi alkaa kaivella talvisia sisustusjuttuja esille, vaikka joulun punaiset saavat kyllä vielä odotella.


2 kommenttia:

  1. Onpa kivan näköiset nuo pullot :)
    Mukavaa vapaata.

    VastaaPoista
  2. Räihän puutarhalla on ihania sisutusjuttuja myös tarjolla.

    VastaaPoista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!