maanantai 1. joulukuuta 2014

Jouluvinkki 1: Joulun tunnelmaa ja lahjaideoita Sikuriinasta


Minä olen ehdottomasti jouluihminen. Syksyksi en viitsinyt paljoa kodin sisustusta muuttaa, koska alan melkein heti kesän jälkeen jo miettiä, millaista talven ja joulun tuntua kotiin laittaisin. Surffasin loka-marraskuussa paljon nettikauppoja joulukoristeita ja jouluisia sisustustuotteita ihastellen ja pohdiskellen. Kaikista suurimman vaikutuksen minuun teki Sikuriinan valikoima. Sieltä löytyi sellaisia ihanasti meidän kotimme talvitunnelmaan sopivia tuotteita, joihin en muualla ollut törmännyt.

Päätin heti, että haluan Sikuurinasta ainakin valkoisen reen ja sukset lipaston päälle. Ilokseni Niina Sikuurinasta lupasi laittaa ne minulle blogiyhteistyön muodossa kuvattavaksi. Sain ne viime viikolla ja ne olivat juuri niin upeat ja tunnelmaan sopivat kuin olin kuvitellutkin! Lisäksi paketista löytyi virkattu lumihiutaleketju sekä Tafelgutin teetä, jonka ajattelin teetä juovalle ystävälle joululahjaksi. Nuo Tafelgutin teepurkit ovat niin kauniita, että niitä voisi hommata vaikkapa opettajille ja hoitajillekin joulupakettiin!

Toimitus oli nopea. Suosittelen katsastamaan Sikuriinan valikoiman, erityisesti tuon joulupuolen. Ehkä sieltä löytyy jotakin ihanaa teidänkin jouluun!




 
  


4 kommenttia:

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!