maanantai 11. marraskuuta 2013

Ensimmäinen Buzzador-paketti: Dove intensive repair

Ilmoittauduin joku aika sitten Buzzadoriksi. Muutaman kerran olen kavereilta saanut testiin Buzzadorin testipaketteja ja ajattelin itsekin kokeilla Buzzadorina toimimista. Olen hakenut jo ehkä neljään kampanjaan, mutta nyt ensimmäisen kerran tärppäsi.

Posti toi eilen laatikollisen Dove intensive repair -tehohoitoja hiuksille.


En ole saanut käytyä kampaajalla pariin vuoteen ja hiukset ovat ehtineet kasvaa todella pitkiksi. Tästä johtuen latvat ovat arvatenkin huonossa kunnossa ja menevät helposti takkuun. Tältä ne näyttivät eilen lenkin jälkeen.


Mielenkiintoista nähdä, mitä nämä tekevät tällaiselle pehkolle. 
Olen viimeiset seitsemän vuotta käyttänyt pelkästään Oriflamen kosmetiikkaa, jännä saada vertailukohtaa. Eilisen pesun jälkeen tuntuma oli hyvä. Kaikki takut eivät toki selvinneet ilman harjaa, mutta hyvään alkuun hoitoaine auttoi.


Mulla olis parikymmentä tuubia jakaa muille testiin, ketka haluaa?

4 kommenttia:

  1. Ekaan, kun pääsee niin sitten seuraaviin pääsee aina helpommin. Nykyisin oon päässy kaikkiin mihin oon hakenu, mutta tällaseen ei oo tullu hakemustakaan, joten naapuriinkin purnukka kelepais ;) Mulla ei oo varmaan siellä asetuksissa mielenkiinnon kohteena kosmetiikka tmv. kun ei oo ollu kamppiksia eholla. Pitkä tukka on kyllä halapa, kun ei tarvii kampaamossa jatkuvasti juosta ja ei huomaa vaikka mummi vaan välillä saksii kuivat latvat pois ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kai tuo mies leikkais, jos antaisin ;) Leikkaa lasten ja omat hiukset :D Tuon sullekin reissun jälkeen purnukan.

      Poista
  2. Mulle tuli myös sama satsi Buzzadorilta... Mun hiukset ei noista syystä tai toisesta tykkää, kovin pian tuntuvat likaisilta. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut onpa sit tullu testattua. Mun mielestä on ollu ihan jees, pitää vielä jatkaa testailua :)

      Poista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!