perjantai 1. marraskuuta 2013

Esikoisen eka partioretki yön yli...

Esikoinen aloitti partion noin kuukausi sitten, kun "kaikki kaveritkin" on siellä. Nyt tyttö onkin sitten jo ensimmäisellä yöretkellä, tosin ihan sisätiloissa Partiokololla.

Tyttö oli innoissaan ja pakkasi ison rinkan itse täyteen ohjeiden mukaan: unikaveri, taskulamppu, makuupussi ja -alusta, ruokailuvälineet sekä tietenkin hammasharja ja -tahna sekä yövaatteet.



Rinkka oli melkein yhtä iso kuin tyttö itse.

Neiti on kyllä ollut yökylässä kaverilla, serkuilla, mummolassa ja tädin luona, mutta kuitenkin äitistä tuntui aika jännältä, kun pakattiin matkaan makuualustaa ja makuupussia sekä ruokailuvälineitä. 
Ihan oikea retki edessä!

Osaakohan tämä äiti nukkua tänä yönä ollenkaan? ;)

6 kommenttia:

  1. Naapurissa valvotaan myös - ja vahdataan puhelinta.. ;) Meillä neiti ekaa kertaa yöreissussa ilman oman perheen jäsentä! - MY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieosti oli menny! :) Jokohan osataan seuraava kerta olla jännittämättä? ;)

      Poista
  2. No nyt mää tiedän miksi meidän tyttö ei partioon halua, vaikka kaverit on koittaneet houkutella :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinaatko, ettei halua olla yötä poissa kotoa? Ite olin lapsena tosi kova ikävöimään.

      Poista
    2. Niin sitä meinaan - äitiinsä on tyttö tullut :) Mää oon niin ihmetelly, että miksi se ei sinne halua.

      Poista
    3. Minä taas ihmettelin, kun meidän neiti alko yhtäkkiä haluamaan sinne. "Kun kaikki muutkin on". Neiti olis halunnu olla toisenkin yön, oli niin kivaa. Hän EI siis ole äitiinsä tullut tässä asiassa :D Minä kokeilin partiota vuoden ja ei ollu mun juttu - meillä ei sinä aikana ollu yhtään yöretkeä ja hyvä niin, en varmaan olisi uskaltanut mennä.

      Poista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!