sunnuntai 25. joulukuuta 2016

Joulupäivän kakku




Meidän jouluun on kuulunut tänäkin vuonna paljon läheisiä ihmisiä, pelailua ja herkuttelua sekä tietenkin kinkku, sauna ja joulupukki - kirkko myös.

Tänään on ollut aikaa ulkoilla ja leipoakin.

Tein piparikuusien koristaman Daim-kakun joulupäivään kahveille. Suklaakakkupohjan väliin ja vatkakku 4dl kermaa, joka on mautettu kolmesta isosta Daim-patukasta hakatulla murskalla ja neljällä ruokalusikallisella sokeria.

Herkullista joulun jatkoa!

10 kommenttia:

  1. Aivan ihanan näköinen kakku! Olen yllättänyt itseni tänä vuonna ja voin käsi sydämellä vannoa, että olen herkutellut aivan liian vähän. Pitäisiköhän käydä leipomaan ja korjata tämä virhe :D

    VastaaPoista
  2. Kakkuun kiinnitin myös huomioni,näytti niin herkulliselle!Kinkkua olen syönyt tosi vähän,muita jouluruokia sitten ihan kiitettävästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minä en ihan ähkyyn asti ole tänä jouluna saanut itseäni syötyä :D

      Poista
  3. Nam, laitatko reseptin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytteet ohje onkin tuossa yläpuolella. Suklaakakkupohjan tein Kinuskikissan ohjeella.

      Poista
  4. Herkullinen kakku, nam ♥ Minä tein aatoksi piparinmakuisen juustokakun ja sitä on vieläkin....päiväkahvia odotellessa :)

    VastaaPoista
  5. Herkullisen näköinen kakku ja mieleen tulee luminen maisema.
    Meillä aatto oli vesisateinen. Nyt onneksi on hentoinen lumi maassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Täällä oli lunta aattonakin ja sitä on satanut koko joulun niin, että nyt on jo kunnon kinokset pihalla. Ihanaa!

      Poista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!