keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Kahdeskymmenesensimmäinen: Vielä ehtii vaikka postittaakin. Hus pois joulustressi!


Ei kai kellään muulla ole jouluvalmistelut jääneet viime tippaan tai stressiä meinannut puskea?

Mulla viime viikko oli aivan järkyttävän kiireinen. Ihania juttuja toki: tanssinäytöksiä, koulun joulujuhlaa ja sen sellaista, mutta niin kiire koko ajan, että meinasi se kuuluisa joulustressi saada otteen.

Viikonloppuna puolen yön jälkeen paketoin toisella puolella Suomea asuville serkuille ja kummilapsille lahjoja, että ehtisin ne postittaa, tilailin omille lapsille vielä viimeisiä juttuja ja värkkäilin kuvakalentereita isomummoille. Niin olin väsynyt, että olin kuulemma keksinyt yhdelle serkulle jo uuden nimenkin. Hoh hoijaa!

Minä kuitenkin sain kuin sainkin paketit postitettua ja nyt täytyy antaa plussaa postin toiminnan kehittymiselle! Olipa vaan näppärä maksaa paketit netissä kotona, liimailla ainakin meille postiluukusta tipautetut "Helposti" -tarrat päälle ja viedä postin tiskille ilman jonotuksia. Suosittelen lämpimästi! Nämä "Helposti" -paketit ehtivät sitä paitsi perille vielä tänäänkin, 21.12. postitettuina vaikka jouluun on enää se KOLME YÖTÄ!

Meidän paketit olivat itse asiassa ehtineet perille yhdessä yössä. Mahtavaa toimintaa!

Nyt vaan peukut pystyyn, että myös viimeiset tilaamani joululahjat ehtivät aatoksi pukinkonttiin... :D

Joulustressi meni onneksi ohi yhtä nopeasti kuin tulikin.
Nyt olen luottavainen sen suhteen, ettei oikeastaan mitään kinkunpaistoa kummallisempaa ole enää pakko ehtiä.

Tule vaan joulu, me ollaan valmiina!




2 kommenttia:

  1. Kiva palvelu postilta, jonottaminen on niin tylsää puuhaa.
    Ihanaa jouluviikkoa<3

    VastaaPoista
  2. Kauniita paketteja ♥ Minäkin olin ihan hämmästynyt kun viime torstai-iltana Vantaalta postittamani kortti oli perjantaina kaukana Kuopiossa postilaatikossa. Ihanaa joulun aikaa!

    VastaaPoista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!