lauantai 8. maaliskuuta 2014

Sisustuslöytöjä Limingassa: Sweet home villa ja kirpputori

Limingassa on jo vuodesta 2010 toiminut ihana pieni sisustusliike Sweet home villa ja sen yhteydessä vanhalla meijerillä viihtyisä kirppari. Silloin tällöin olen näissä käynyt, mutta nyt oli taas pidempi tauko välissä ja tänään harmikseni kuulin, että sisustusliike on lopettamassa.

Sen sijaan iloinen uutinen oli, että kaikki loput tuotteet Sweet home villassa olivat nyt 30% alennuksessa.
Tämän lisäksi kirpparin puolella oli aivan ihanasti tarjontaa meidän talon tyylistä, maalaisromanttisista esineistä.

Molemmissa liikkeissä käy vain käteinen ja vaikka minulla oli sitä tavallista enemmän mukana, piti tehdä priorisointeja, koska kaikkeen ihanaan ei raha riittänyt. Pitänee poiketa samassa osoitteessa (Meijeritie 4, Liminka) uudestaan heti maanantaina töiden jälkeen.

Tällä kertaa mukaan lähti Sweet home villan puolelta kello, jonka sijoitin keittiöön lieden päälle. Hintaa sille jäi enää alle 10€.


Kirpparin puolella ihastuin alla olevaan kannuun, jonka suunnittelin lähinnä maljakkokäyttöön. Tämä tuli itse asiassa kuin tilauksesta, sillä minua jäi vähän kaivelemaan, etten Ikean reissulta ostanut vähän vastaavannäköistä, mutta pienempää ja täysin valkoista kannua. Tämä on vielä parempi.


Kannun alla oleva pitsiliina löytyi kolmella eurolla. Aion vielä itsekin virkata pitsiliinan, mutta sen valmistumista odotellessa...


(Pitsiliinan alla "Rauha"-niminen muovitettu pellavaliina, löytö Kuopion Etolasta)



Kirpparilta mukaan tarttui myös kolme kaunista tyynyä. Nyt pitäisi vaan osata päättää, mille meidän kolmesta sohvasta nämä saavat asettua.




Sisustustuotteiden lisäksi ostin kirpparilta kolme DVD:tä yhteensä kympillä: Disneyn Notre Damen kellonsoittajan ja Peter Panin sekä Narnian tarinat. Kaikki uudenveroisia.



2 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä! Poikkesinpas minäkin tänään meijerillä ja jotain pientä lähti mukaan :) Minä olen vain tosi huono ostamaan mitään somisteita ja varsinkaan ex tempore...Kaikke pitää miettiä pitkään ja hartaasti. Aika paljon oli sisustuspuoli jo tyhjentynyt. Sääli että liike loppuu - itsekin olen siellä säännöllisen epäsäännöllisesti vieraillut ja yhtä sun toista mattoa, tyynyä ja käsitöitä kotiin löytänyt. - MY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen oikeastaan vasta tähän muutettua alkanut itse ostaa somisteita. Nyt tosin enenevässä määrin olen alkanut havahtua siihen, että paljon voisin myös tehdä itse, eikä kaikkea tarvitsisi ostaa. Kesälomaksi mietittynä monta projektia ;)

      Poista

Pienetkin kommentit ilahduttavat minua suuresti!